Tisdag, en dag..

Idag är det tisdag..
Jag har varit till uppsala, var på Elgiganten och Ikea innan jag skulle till skolsköterskan på hälsosamtal.


Elgiganten: Jag har hittat en ny fin mobil jag vill ha!
SÅ jag  hoppas pappa inte dödar mig för den e dyrare än vad den jag ville ha förut är (A)
Menmen!

Ikea: Jag kom fram till att när jag flyttar hemmifrån kommer jag bo på Ikea, bara för att få min typ lägenhet som jag vill (A)
Ska bli rik först bara^^
Allt jag köpte på Ikea var en bytta med plastpärlor XD (Y)

Sen vart de hälsosamtal hos skolsyster på skolan..
v.ä.r.d.e.l.ö.s.t.
 Inget nytt och bara en typ sur sak som typ: jaja, jag har hört dehär såå många gånger för så jag glor ut genom fönstet istället...

Såå.. inge vettigt där..

Sen var jag och mor och träffade syven, för jag hade som sagt inte fixat mina individuella val!
Fick inte ihop rätt mängd poäng heller.. fick bara ihop 250..
MEN! syven var så snäll för när jag och mor kom med frågan om det itne fanns någon form av kurs som var med tex, silversmidet eller så, så verkade hon faktiskt inte vara en såndära sur sak osm bara, ne.. du mååste välja, punk! typ

Hon e snäll^^


Men iallafall, ska som sagt försöka övertala min far ( wish me luck! ) och nu ska jag sova, eller bygga pärlplatta!
Baaaii


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0