Ja!

Har itne blogat på några dagar igen!
Trött, hyper, sepe!
Vill ha mobilen som jag vill ha och vill ha den nu!
Var o petade på den på elgiganten idag igen!
Vill bara ha den mer och mer! men... min pappa behövs.. Men.. han vill inte hjälpa..

Mor e söt som fan och försöker lösa det, hon vet hur puckad jag blir och dur dåligt jag mår av svaret, " vi får se och blablabla.."

AAAHHH!
JAg mår sepe, jag vill återigen gråta!
Slå på något, ååhh
Men sitter i vardagsrummet, mor sitter bakom mig och djuren e här, så kan itne flippa nu..
då blir de bara mer fel..
Ush..
Nu skiter jag i det här.. pallar itne skriva mera!

NAtti!
(bryr mig itne om stavning eller nått nu! eller sammanhängande eller nått!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0