Inte bra!

Här ligger jag på min säng och är lite små hyper typ, trött men hyper!
Inte bra!

Jag borde gått o sovit för länge sen!
Men orkade inte då O_o

I morrn ska jag till praktiken!
Jag gillar min mor för hon skjutsar mig!
Då blir det mycket lättare att ta sig dit!

Jag längtar som fan till freda!!
Jag o Henkis ska gå på bio då =D
Fast först ska vi nörda runt på stan, ära Mc Donalds och sen bio =D fett nice^^
*försöka få tiden att gå fortare typ*
Vi ska se prinsessan och grodan (A)


Jag e fett typ "pepp" som alla säger nu för tiden.
Fast endå så är jag trött och känner lite av dom dära obeskrivliga ångestkänslorna..
De e ju inte så nice, men bättre än att känna dom ordentligt!

Jag hoppas verkligen att min far går med på dehär med mobilen jag vill ha, på nått sätt känns det som att de skulle lätta lite att sluta gå o veta att jag kommer måsta tjata ihjäl mig ._.

Mor fixa silvershampoo o balsam till mig idag oxå när hon va i tierp!
 TACK!
Så nu ska vi bara se om det fungerar oxå^^

Aja, ska försöka sova nu! nattinatti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0