De va ett tag sen!

Tjoho!
Nu har jag inte skrivit sen i Torsdags!
Ska försöka komma ihåg vad som hänt!^^

Fredas: Fick migrän på morgonen ._. vaknade och somnade om rätt många gånger..
Vaknade ordentligt vid 2! shit! skulle jue ha gått på stan och på bio med älskling! Men de sket sig så han åkte hit på engång efter skolan istället^^
Sen mins jag inte så mycket mera^^

Lörda: jag och henka kom upp till 10! Imponerande! Sen drog vi och fixade iordning stallet och hagen!
Tuungt att skotta snö, Sen bara så ni vet så är det mycket roligare att ströa halm än att skotta snö!
 
Sen hem, fixa sig lite o byta kläder för att åka och fira Gamla! 90år ! hon fyllde jue inte förens på söndag, men endå! hon vart jätte glad!

Sen hem, äta och så och fixa sig lite mera endå! Sedan drog vi ner till Rebecca och partaja lite ;)
Fett skojj ;)

Sönda: Upp tidigt igen! Ingen höjdare, ont i typ hela kroppen ._.
Sen låååång promenad med hästarna ända till Maggan!
En kul syn att se hästarna pulsa i snön, haha! dom försvann nästan :P
Sen hem och typ "dö" en timme på sängen, sen skulle Henke hem ._.
Sen var jag typ död resten av kvällen! Snorig o usch!

Idag! Måndag!
Sjuk.. Surt..
har varit barnvakt åt Noah och Olivia! Ojoj vilka barn!
Sen har jag inte gjort så mycket.
Sett tv, så nu sitter jag här i soffan i vardagsrummet och letar efter nå kul på tv o kolla på!

Ska be min söta mor att värma en paj åt mig !

Hörs sen!
Baaai!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0