Torsdag, Praktik!

Tjoho!
Nu sitter jag på min praktik till att bli silversmed! De gör inte ni^^
Jag har lunch och har fått min bärbar dator att fundera med det trådlösa nätet här^^
Skojj eller nått :P Kan iallafall va lite ööh.. "kolla vad random folk lägger upp" osv. ^^

jag har suttit och lödit fast små ringar på små pinnar XD låter jue vettigt^^
Men de blir säkert bra och jag lyckas jue iallafall, skulle va fett skönt o ha praktik 5 dar iveckan istället för skola!
TILLBAKA MED LÄRLINGSUTBILDNINGAR!!!
De  e vad jag tycker!!
Jag ska börja protestera emot skolan och få tillbaka lärlingsutbildningarna så kan dom praktiskt snillerna oxå få jobb! Då så får vi hanverkare som faktiskt kan sina jobb! Istället för läshuvuden som bara vet hur man gör det u huvudet för att dom läst det! som sedan e handikappade när dom väl tar tag i verktygen!

Aja, ska sätta mig och fortsätta löda " ringar och pinnar" xD

Höres!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0