Söndag, Trött!

Hej!
Eller nått! Ní hajjar inte hur trött jag är!

Vaknade i morse 07.15... drömde mardröm! .__.
Var vaken en stund och tänkte att jag kunde jue ta en liten tupplur på dan sen, men de gick inte, vart såå trött att jag var tvungen att lägga mig o sova igen.
Sov typ till 12 och drömde något annat vrickat fast inte lika hämskt!

Sen har min dag bara .. gått?? eller nått!

Va med mor till hästarna och insåg (åter igen) hur mycket snö suuuuuuger!
Men mina hästar är dom sötaste som finns! sådeså! Två söta nallebjörnshästar !
Dom e aldeles lurviga med tjock päls och så!
Fett söta!

Nu på kvällen har jag varit ute med polarna, eller, ja inne i beccas stuga XD
Fett nice o träffa Feffe igen =DHar saknat henne som faan! och Adde e lika rolig som vanligt! man måste älska hans och Vavvas "bråk" xD

Nu e jag hemma igen, trött som en.. sak?
Tänker nog packa ihop och lägga huvudet på kudden innan jag somnar med huvudet på tangentbordet!

Natti!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0