Söndag, sista dagen på lovet..

Hejhopp, lingontopp!
Eller kanske något annat!

Idag är det söndag, den sista söndagen på sportlovet.
Alla kraven börjar kräva igen.

MÅSTE välja individuella val inför 2 & 3 an..
Vill inte, kan inte, orkar inte, fattar inte!!!!
Så mycket som ska bestämmas för så långt fram i tiden!, min hjärna kommer inte längre än framåt max en vecka eller två!

Vad vet jag om vad jag vill göra om ett och ett halvt år lixom!
Efter som att jag redan nu byter ut mina intressen lika snabbt som du byter låt på datorn!
Det lär ju inte bli bättre med tiden direkt, det kommer bara komma fler och fler special intressen som jag fastnar i och sedan släpper och tar nästa!
Så är det alltid!

I vissa fall är jag jävligt envis, men det är för att jag verkligen brinner för det..
Då jag riktigt vill ha något, märks det, jag tjatar tills jag får damp på mig själv om saken.

Så hur i helvete ska jag kunna välja det nu?!
Hade det funnits så de fanns att man kunde ha mer praktik hade jag vart överlycklig!

Just nu mår jag inte så bra, har en konstig känsla i magen och i bröstet..
De börjar kännas i kroppen hur den "slits" mellan de jag borde göra och allt annat oxå!


När jag lägger huvudet på kudden sen, kommer jag ha en halv miljard tankar. Som far och flänger, fram och tillbaka genom mitt huvud!
Tar fram gamla som nya minnen, vad som gick snett redan i 6:an - 7:an och tills nu. Jag vill itne må såhär, jag vill kunna och jag vill orka!
Men just nu känner jag att det inte ens finns en gnutta energi att lägga på det hela..
Jag kommer inte komma ikapp, få det jag behöver för att komma ikapp, eller något annat heller..

Sen har jag inte tillräckligt med ork för att fixa så jag klarar av den sociala-fobin heller.. Vilket inte direkt hjälper, mina planer börjar bra men dör ofta ut så jag segar med det sita som egentligen är så enkelt!
Men dum är man ju!

Nu har jag skrivit en massa!
Ni hade inte behövt läsa det men de var frivilligt!

Ska försöka sova lite nu och se vad morgonen har för känsla att bjuder på, Jag längtar sååååå mycket..Inte..

Nattinatti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0